Menu

Cart

Reklamáció

A reklamációs igény leggyorsabb rendezése közvetlenül a márkaszervizben történik. Ezek listája megtalálható a használati utasításban vagy a garanciajegyen. Abban az esetben ha ez nem intézhető márkaszervizben, kérjük keressen minket.

Kérjük az áru kézhezvételekor minden esetben ellenőrizze annak sértetlenségét, ha sérült a termék, ne vegye át a szállítótól, készíttessen róla jegyzőkönyvet!

Sérült vagy hibás termék:

Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehet:

  •  Visszaküldheti számunkra (ezt kérjük, jelezze felénk e-mailben)
  • Árleszállítást kérhet. A termék árától függően tudunk Önnek ez esetben kedvezményt biztosítani.

Figyelem, mindez szállítás esetén akkor áll fenn, ha a szállító jelenlétében nézi át a terméket és még a szállító is jelen van!

A csomag hiányos, vagy nem a megrendelt terméket kapta:

Kérjük, legyen kedves jelezni felénk e-mailben!

Működési hibás termék:

Amennyiben működési hiba lépett fel a terméknél, a leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a szervizhez. Keresse ki a listánkon a lakhelyéhez közel eső szerviz elérhetőségét, vagy ellenőrizze garancia jegyén, illetve tájékozódjon a gyártó honlapján.

  •  10 kg feletti csomagok esetén:
    rendszerint a szerviz kihívható (ha megvan a garanciajegy és a termék még garanciális).
  • 10 kg alatti csomag esetén:
    megkérjük, hogy ebben az esetben juttassa el a szervizbe Ön a terméket.

Ha árut küld vagy hoz vissza, minden esetben csatolja a következő dokumentumokat:

  • Számlát (másolat)
  • A jótállási jegyet
  • A hiba, probléma leírását
  • Az Ön elérhetőségét

A jótállási jegy mellé minden esetben csatolni kell a számlát is!

Az eladó védelme:

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.