Menu

Cart

Ha Ön már regisztrált, kérjük, jelentkezzen be közvetlenül itt

Szállítás
Ugyanazt a címet használja a szállításra, amit a számlázáshoz megadott
Szállítási cím hozzáadása/szerkesztése
Név Cikkszám Ár Mennyiség Áfa Kedvezmény Összesen
 
Termék árak összesen
   

Kiválasztott szállítási mód

Házhozszállítás futárszolgálattal

vagy a kiválasztott szállítási mód módosítása



1384 Ft
 
Összesen:
0 Ft
1384 Ft
Megjegyzések és különleges kérések
Általános szerződési feltételek

Általános Szolgáltatási Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Balance Akadémia Kft. (székhelye: 1118 Budapest, Ugron Gábor u. 7.; cégjegyzékszám: 01-09-660472; adószáma: 12230981-2-43; Bejegyző cégbíróság neve: Fővárosi Bíróság, elérhetőségek (info@balanceakademia.hu, +36 (30) 842 2318) és a Balance Akadémia Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő, Ön) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 

1 Általános tudnivalók
1.1 Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön mint vevő a Balance Webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez. A Balance Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.
1.2 A Balance Webáruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. A vásárlás azonban regisztrációhoz kötött. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal regisztrálta magát, és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.
1.3 A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata visszaigazoló levelet küld a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon termékfelelőseink értesítik Önt a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja telefonon és e-mailben.
1.4 A megrendelések teljesítési ideje: Minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő tájékoztatást kap e-mailben.
1.5 Árak: Az áruházban feltüntetett árak forintban értendőek, és érvényes fogyasztói árak.

2 Regisztráció, adatok védelme
2.1 A rendelések feladásakor a Vevő eldöntheti, hogy regisztrációval, vagy anélkül kíván vásárolni. A regisztráció nélküli vásárláskor a Balance Webáruház csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan szükséges adatokat kéri megadni (számlázási adatok, illetve kiszállításkor szállítási adatok). A regisztráció nélküli vásárlásnál a Balance Webáruház rendszerében nem jön létre regisztrált vevő, így az ismételt vásárlások sem kötődnek egy konkrét személyhez. A regisztrált vásárláskor, amennyiben nem vesz igénybe házhozszállítást, elegendő megadnia a számlázási adatokat (Név, cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Amennyiben házhozszállítás szolgáltatásunkat is igénybe veszi, akkor a szállítási címet is meg kell adnia.
2.2 A Vevő illetve rendelés adatokat a Balance Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat a Balance Webáruház adatbázisából törli. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.
2.3 Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. A Balance Webáruház nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.
2.6 A Balance Webáruház minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Balance Webáruház nem végez, kizárólag az Ön telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van mód a Bejelentkezést követően az „Adataim” menüpontban minden Vevő módosíthatja regisztrációs adatait.

 

3 Megrendelés feladása
3.1 A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni.
3.2 Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „további termékek vásárlása” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Tovább a megrendelésre” feliratra kattintva feladja megrendelését.
3.3 Ekkor – ha az eddigi böngészése során még nem tette meg – be kell regisztrálnia vagy ha már regisztrált vásárló, be kell bejelentkeznie áruházunkba.
3.4 A kosár fejlécében számokkal jeleztük a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn a Vevő hol tart a vásárlási folyamatban. Az átvételi módok kiválasztása a következő lépés a kosárban.

 

4. Átvételi módok:
4.1 Házhozszállítás: a fizetendő díjat a megrendelés feladása előtt a szoftver automatikusan kiszámítja, így ön is meggyőződhet a szállítási díjakról. A házhozszállítást a PPS Futárszolgálat végzi.

 

5. Fizetési módok:
5.1 Utánvéttel: Fizetés az áru átvételekor készpénzben.
5.2 Előre átutalás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Rendelése leadásakor meg kell adnia, milyen fizetési módot választ. Amennyiben előreutalással kíván fizetni, a visszaigazoló e-mailben szerepelni fognak bankszámla adataink, amelyre az utalást teljesítheti.

 

6. Elállási jog

A Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltatóval megkötött szerződéstől.
Az elállási/felmondási határidő:
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
c) több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.
d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor azon a napon, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
e) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.
Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre:
Postai úton ajánlott levélként: Balance Akadémia Kft., 1118 Budapest, Ugron Gábor u. 7. szám).
elektronikus levélként:
telefonon:
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha a Vásárló eláll a Szolgáltatóval kötött szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Vásárló köteles a Szolgáltató részére a 1118 Budapest, Ugron Gábor u. 7. sz. alatti címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szövegét ITT olvashatja

 

7. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?
A Vásárló választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló kellékszavatossági igényét?
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Szolgáltató felhívja a kedves Vásárló figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét a Vásárló?
A vállalkozással (Szolgáltatóval) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltatás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti valaki termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a Vásárló, a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az igény érvényesítőjének kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt a jogosult kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

8. Jótállás

Jótállás fennállhat szerződés alapján, de egyes termékek, árucikkek esetén jogszabályon alapul a kötelező jótállás (amit sokan garanciának hívnak). Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezik. A hatályos jogszabályok szerint a jótállás kötelezettsége, valamint az alkatrészellátási felelősség a termék forgalmazóját terheli. Az igény érvényesítéshez a jótállási jegy, de ennek hiányában a vásárláskor kapott bizonylat is elég a jótállási eljárás megindításához. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a vásárló részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a jogosult, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 6. és a 7. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Jótállás esetén a Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint szavatosság esetén (lásd fent).

 

9. Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak. Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

 

10, Vásárlói vélemények, reklamáció
Köszönettel fogadunk minden vásárlói visszajelzést! Amennyiben szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel, akár telefonon, akár e-mailben jelezheti számunkra. Minden panaszt kivizsgálunk és az e-mailben küldött reklamációkra igyekszünk 1 munkanapon belül írásos választ küldeni. Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben úgy érzi, hogy nem orvosoltuk kellőképp panaszát, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Békéltető testületi eljárás kezdeményezhet az Ön lakóhelye szerinti, vagy cégünk székhelye szerinti Békéltető Testületnél:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Panaszbejelentés Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.

 

11. Egyéb rendelkezések

A jelen jogviszony vonatkozásában nem áll rendelkezésre magatartási kódex, a Szolgáltató ilyen kódex szabályozásának nem veti alá magát.
Eladó jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani. A változtatások a webáruházban való közzététel időpontjától hatályosak. Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő általános szerződési feltételeket kell alkalmazni.
Amennyiben az eladó és a vásárló egyedi szerződést köt valamely termék megvásárlására, akkor jelen általános szerződési feltételek csak annyiban alkalmazandóak, amennyiben az egyedi szerződés eltérő rendelkezéseket nem tartalmaz.
Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26) Korm. rendelet rendelkezéseit kell alkalmazni.

Jelen ÁSZF érvényes 2014. december 1-jétől